TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 21 paź 2014, o 04:08

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 51  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 22 lut 2012, o 12:59 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 1 paź 2010, o 13:29
Posty: 92
Lokalizacja: Ostrów maz
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2001
Silnik: D4d
Może już po zimie prawie ale jak ktoś będzie miał ochotę wrzucam mały manual na grzałkę

INSTRUKCJA MONTAŻU GRZAŁKI

Pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2012, o 01:01 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 lut 2012, o 19:25
Posty: 2
Lokalizacja: Kielce
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2004
Silnik: 2.0 D4D
Moja naprawa - 200 zł.
Znajomy opowiedział mi o sposobie naprawy T-22. Pięknie odpalała i wkręcała się max. na 2.000 obr/min.
1. Wymiana filtra paliwa - najlepiej oryginalny lub jakiś inny japończyk.
2. Wykręcenie wtrysków, rozebranie i poddanie czyszczeniu ultradźwiękowemu z płynem do czyszczenia wtrysków.
Opis - na każdym wtrysku jest zaworek nadciśnieniowy, który na wskutek dużego ciśnienia, wysokiej temperatury, słabego paliwa zanieczyszcza się i "nie trzyma". Jak silnik ciepły zawór lepiej "zwiera".
Aby zrobić tą operację potrzeba domorosłemu mechanikowi 1 dnia.
Zrobiłem w swojej T 25 to samo i podziałało.

Analogia z przypadków użytkowników tego forum:
T - 22 Jeżeli miałeś dobre świece, dobry akumulator i dobry rozrusznik avensis odpalała ale po chwili gasła lub nie wkręcała się.
Opisywaliście, że po 10 min. na wolnych obrotach już było OK - bo paliwo już się podgrzało i nie wytrącała się steryna/parafina w filtrze.
Parafina wytrącała się głównie na gorszych filtrach lub "z przebiegiem" - dlaczego? I tu Jest chyba właśnie różnica pomiędzy T-22 a T 25 - myślę, że mają różnicę w wydajności pompy paliwowej na mniejszych obrotach lub w całym zakresie. T 22, gdy któryś z zaworków nadciśnieniowych (lub kilka) nie trzymały ciśnienia na listwie pompa pompowała znacznie więcej paliwa, czyli więcej "ciągneła" z baku, filtra. Podczas podciśnienia reakcje fizyczne znacznie szybciej zachodzą - wydzielanie się parafiny na filtrze co skutkowało brakiem wystarczającej ilości paliwa dla pompy/wtrysków.
T 25 - Jeżeli miałeś dobre świece, słaby akumulator lub słaby rozrusznik avensis nie odpalała bo miała za małe ciśnienie na listwie - któryś z zaworków nie trzymał ciśnienia. Oczywiście naprawa/wymiana rozrusznika/akumulatora dawała prawdopodobieństwo, że szybciej zakręci i wystarczy aby pompa dała odpowiednie ciśnienie - u mnie niestety nie.
Przytoczę tu przypadek jednego forumowicza (lub kilku), którzy udawali się do ASO i po pomiarach wtrysków musieli dość słono zapłacić za wymianę np jednego wtrysku (przypomnę, że zawór nadciśnieniowy jest łącznie z wtryskiem) i się ta operacja nie udawała (nie trafili...), następny krok - wymiana wszystkich wtrysków - wtedy zawsze OK - koszt około 10.000 zł.
Co na przyszłość? T 22 - już przed zimą stosuj dodatki do paliwa (również te, które obczyszczą wtryski i zaworki)
T 25 - chyba to samo co T 22 plus na wszelki wypadek szybszy (sprawniejszy) rozrusznik
Lub kolejne czyszczenie zaworków :papa:
Wiem, że zajrzycie tu dopiero jak wam autko nie odpali w przyszłą zimę - ale może mój przypadek się Wam przyda.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2012, o 09:12 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5877
Pochwały: 609
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Na pewno czyszczące ze złogów dodatki do ON przedłużą życie zaworków SCV i wtryskiwaczy,
a jednocześnie pomogą im utrzymać ciśnienia paliwa wymagane do rozruchu w extremalnych warunkach.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2012, o 22:12 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 5 gru 2010, o 00:31
Posty: 66
Lokalizacja: Ostrowiec Św
Pochwały: 1
Marka: Toyota
Model: Avensis T25 Wagon
Rocznik: 2005
Silnik: 2,2 D4D
hej. witam wszystkich. posiadam ave z 2005 roku, d4d. zapaliła mi się na desce rozdzielczej lampka o kształcie klucza. czy ktoś wie co to jest i czy można dalej jeździć? Kiedy zgaśnie? pozdrawiam

_________________
pawel
6,5l/100 km


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 2 mar 2012, o 22:14 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2782
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Jazda na komputer. Serwis się kłania. :brewki:


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 3 mar 2012, o 10:48 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 3 mar 2007, o 18:36
Posty: 564
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 8
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2006
Silnik: 2,2 2ADFTV+box
radmik napisał(a):
Witam,
właśnie dzwonili z serwisu. Diagnoza do wymiany zawór scv. Tylko zastanawia mnie jedna rzecz wczoraj jak bylo przyjmowane auto do serwisu to kierownik serwisu podpowiedział, że jeżeli auto było serwisowane to można wystąpić do TOYOTY o refundację wymiany tego zaworu. Spotkał się może ktoś z czymś takim?. Nie będę ukrywał, że miło by gdyby zrefundowali wymianę.


No to się doczekałem, w środę wymienili mi zaworek scv.
Zapłaciłem tylko za wymianę natomiast za zawór zapłaciła Toyota :-) :-)
Zobaczymy jak się to sprawdzi jak przyjdą mrozy :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2012, o 18:40 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 4 cze 2009, o 13:47
Posty: 1
Lokalizacja: Piła
Witam
Posiadam Avensis D4D 2000r. 240tys.km. Dwa lata temu rozpoczęły się moje problemy z odpalaniem zimą, które do dziś nie udało mi się rozwiązać (przy dodatnich temperaturach pali poprawnie).
Po mroźniej nocy przy próbie odpalenia silnik zaczyna łapać na dwa, trzy gary (charakterystyczne ta,ta,ta,ta.....), trwa to 10-15 sekund i nic. Po trzeciej, czwartej próbie z wielkim bólem odpala. Gdy tylko zaskoczy to pracuje równo, jest dynamiczny i odpala bez zastrzeżeń przez cały dzień, aż do kolejnego mroźnego ranka.
Świece sprawdzone, filtr paliw wymieniony, rozrusznik zregenerowany, akumulator nowy.
Nic to jednak nie zmienia. Po oddaniu go do serwisu Toyoty sprawdzili korekcję wtrysków, które są w normie i podejrzewają, że być może wtryski leją albo brak ciśnienia na pompie.
Mogą to sprawdzić wysyłając wtryski i pompę do serwisu z którym współparują. Wiąże to się oczywiście z wyskokim kosztem usługi natomiast gwarancji, że to rozwiąże sprawę nie dają żadnych.
Chciałby rozwiązać ten problem. Czy możecie mi doradzić jakie kroki powinienem podjąć by nie narażać się na zbędne wydatki. A może zetkneliście się z podobnym problemem i znacie rozwiązanie.
Proszę o pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 mar 2012, o 20:11 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5877
Pochwały: 609
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Bardzo możliwe, że zawór SCV niedomaga.
Potrzebna Ci jest diagnostyka dobrym urządzeniem w czasie jazdy, aby zarejestrować co się dzieje z ciśnieniem paliwa i innymi parametrami.
Poszukaj na forum info o zaworze SCV i diagnostyce.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, o 13:31 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 lis 2011, o 10:47
Posty: 118
Lokalizacja: Lubaczów
Marka: Toyota
Model: Corolla Verso
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0d4d,116km,1CDFTV
koledzy, ja jak odpalam zimny silnik (np. po całej nocy) to odpala, ale łapie tak jakby od 500obr i pnie się w górę do 900/1000. jest to takie akustyczne wrażenie.. czy toyoty 2.0 d4d tak odpalają? wczesniej mialem vw i tam jakoś tak normalnie odpalało.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, o 13:45 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17510
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 196
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
sprawdz rozrusznik


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, o 17:06 
Offline
Coś wie...
Coś wie...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 1 lip 2011, o 15:08
Posty: 170
Lokalizacja: Lubin
Marka: Toyota
Model: Avensis T25
Rocznik: 2005
Silnik: D4D 2.0 116 KM
asterix_007 napisał(a):
koledzy, ja jak odpalam zimny silnik (np. po całej nocy) to odpala, ale łapie tak jakby od 500obr i pnie się w górę do 900/1000. jest to takie akustyczne wrażenie.. czy toyoty 2.0 d4d tak odpalają? wczesniej mialem vw i tam jakoś tak normalnie odpalało.



Kolego masz na myśli takie odpalanie jak kiedyś u mnie?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=1M6mSwBv-Yw[/youtube]

_________________
Pozdrawiam Darek ;-)

Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, o 22:53 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 lut 2012, o 12:16
Posty: 7
Lokalizacja: Jelenia Góra
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d 116KM
witam
mam problem z t25 2.0d4d 2003r 116KM i zaczynają mnie już myśli samobójcze dręczyć :(
otóż auto nie odpala po nocy wogóle... mieszkam w świeradowie zdroju i tu jest wszędzie z góry dlatego żeby pojechać do mechanika jakiegoś odpalałem na popych.
pierwsza wizyta u magika i diagnoza trzeba wymienić filtr paliwa. Wymieniłem namówiony na filtr od pana z dystrybucji za jedyne 100zł z wymianą (tankuje na orlenie 90% a pozostałe na statoil, shel, bp) - mój filtr miał ponad tydzień ale podobno one się szybciutko zużywają... dalej dupa. sprawdzenie korekcji wtryskiwaczy i sprawa wyglądała tak: pierwszy 0.00 drugi +0.62 trzeci i czwarty mniej więcej po -0.30
"ale żeby mieć pewność trzeba zawieźć je wraz z pompą do sprawdzenia." pojechały i pan wtrysk powiedział że są dobre. koszt sprawdzenia 210PLN zażądałem wydruku i okazało się że wydruk to jakieś niezrozumiałe dla mnie cyferki napisane długopisem!!! na wydrukowanej kartce. pan nazywa się NIEMCZYK naprawia i regeneruje wtryski w sobótce. z tej kartki z napisami wynikało, że 4 są do dupy!!! ale pan NIEMCZYK zaproponował regenerację za jedyne 550 za sztukę.
gdzieś na forum czytałem że to może być zawór. kupiłem używaną pompę z zaworem (co prawda nie mam pewności że sprawną) a w międzyczasie znalazłem innego pana od wtrysków który również zajmuje się regeneracją DENSO!?!? za sprawdzenie wtryskiwaczy i wymianę jednej dyszy 370 gdyż pozostałe były super dobre podobno. po zamontowaniu drugiej pompy i zregenerowanych wtryskiwaczy dalej dupa. auto wyświetla błąd P0093 czyli duży wyciek z układu paliwa. tak jest od mojego pierwszego dnia gdy auto rano nie odpaliło... nawet na ciepłym silniku auto nie chce odpalać od strzała a jak chwilę postoi to wcale nie odpala.
Proszę o jakąkolwiek pomoc, jakiś trop albo o naprawę auta.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, o 23:14 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 18 mar 2010, o 09:55
Posty: 2782
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 181
Marka: Avensis
Model: T22
Rocznik: 1998
Silnik: 7AFE 1.8 benzyna/lpg
Tematów o wtryskach było ostatnio dużo. Wystarczy poszukać.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, o 23:20 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 lip 2011, o 15:05
Posty: 1076
Pochwały: 108
Marka: TOYOTA
Model: LC HDJ 105
Rocznik: 2002
Silnik: 2UZ-FE
no to dawaj te cyferki chłopie tu na forum

poglądamy :bojesie:

na pierwszym masz 0,0 ? :chytry:

_________________
Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

http://toyota.jp/


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 mar 2012, o 23:28 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 14 lut 2012, o 12:16
Posty: 7
Lokalizacja: Jelenia Góra
Marka: Toyota
Model: Avensis
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 d4d 116KM
na pierwszym 0.00
dla mnie to tylko puste cyferki :(
na żadnym nie pokazało więcej niż +/- 1.00


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 mar 2012, o 10:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 11 lis 2011, o 10:47
Posty: 118
Lokalizacja: Lubaczów
Marka: Toyota
Model: Corolla Verso
Rocznik: 2005
Silnik: 2.0d4d,116km,1CDFTV
darekT25 napisał(a):
asterix_007 napisał(a):
koledzy, ja jak odpalam zimny silnik (np. po całej nocy) to odpala, ale łapie tak jakby od 500obr i pnie się w górę do 900/1000. jest to takie akustyczne wrażenie.. czy toyoty 2.0 d4d tak odpalają? wczesniej mialem vw i tam jakoś tak normalnie odpalało.



Kolego masz na myśli takie odpalanie jak kiedyś u mnie?



mniej wiecej cos takiego, tylko ze jak jest ciepło to wszystko jest ok. wydaje mi się faktycznie ze to moze byc rozrusznik.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2012, o 16:29 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1060
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 86
Marka: Toyota
Model: Avensis CDT250
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D 1CD-FTV
Witam. Mam problem z autem Avensis T22 d4d - nie chce odpalić. 2 dni temu zapaliła mi sie rezerwa po wyjezdzie z serwisu, stałem chwile na stromym podjezdzie, po wjechaniu na prosty odcinek auto zgasło.
Pierwsza myśl to brak paliwa - dolałem 20L. Mimo pompowania pompką na filtrze (łącznie wyjdzie z 1h) auto dalej nie chce zapalić, rozrusznik kręci akumulator naładowany.
Kolejna myśl to immobilizer, mam niestety tylko jeden klucz więc podłączyłem drugą stacyjke z immobilizerem i kompletem kluczyków - dalej to samo.
Sprawdzałem wszystkie bezpieczniki pod maską i w kabinie przy kierownicy - wszystkie dobre. Również sprawdziłem czy dochodzi prąd do świec i tutaj problem, po zdjęciu kapturków i sprawdzeniu próbnikiem - nie ma napięcia, ale przekaźnik "pyka".
Odpiełem kostke od wtryskiwacza i pompy, tak samo na żadnym pinie nie ma napięcia (stacyjka na zapłonie).
Odnośnie pompowania paliwa sprawdziłem wszystkie wężyki, w tym który idzie do dogrzewacza jest paliwo i tylko w tamten wężyk wyrzucanie jest paliwo przez pompke, jest możliwe że paliwo przechodzi przez dogrzewacz i następnie idzie do pompy wtryskowej?
Nie mam już pojęcia co dalej sprawdzać i co może być przyczyną, chyba następnym krokiem bedzie podmiana przekaźników chociaż już sam nie wiem...
Jeśli ktoś miał taki problem bede wdzięczny za pomoc, Dziękuje i pozdrawiam

_________________
Jesteś z Olsztyna lub Manchesteru?! Zorganizujmy spota! Wiecej tutaj: viewtopic.php?f=74&t=14338 i tutaj: viewtopic.php?f=74&t=5378


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2012, o 16:47 
Offline
Spamer
Spamer
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 lut 2010, o 21:50
Posty: 5877
Pochwały: 609
Marka: Toyota
Model: T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2002
Silnik: D4D ДT+2T
Pytanie co zrobił serwis, w którym byłeś. Czy czegoś nie zapomnieli podłączyć ponownie ? Zapytaj ich.
Jeżeli brak napięcia w kilku miejscach, to może jednak jakiś bezpiecznik. Sprawdź wszystkie bezpieczniki miernikiem, a najlepiej żaróweczką czy przewodzą prąd.
Czasem kable dochodzące do skrzynki bezpieczników/przekaźników mogą nie łączyć dobrze ze stykami przekaźników. Zapytaj gdzie serwis coś robił i tam wszystkie kable pomacaj, złączniki, przekaźniki, bezpieczniki.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 9 kwi 2012, o 17:01 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24 wrz 2009, o 08:38
Posty: 1060
Lokalizacja: Olsztyn/Rochdale
Pochwały: 86
Marka: Toyota
Model: Avensis CDT250
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 D4D 1CD-FTV
Dziękuje za odpowiedz. Robili wymiane oleju (zgodnie z zaleceniami syntetyk :tak: ) Cóż, w sobote był tylko jeden serwis otwarty do którego normalnie nigdy bym nie zaleciał bo to jakaś pomyłka. Byłem przy tej wymianie i wiem że gość sie strasznie męczył z filtrem oleju. Czy w tamtym miejscu są jakięś przewody które mogą mieć wpływ na odpalanie? Nie widziałem żeby coś odłączali i podłączali. Czyli tak czy inaczej to dobrze że paliwo jest tylko w wężyku idącym prosto do dogrzewacza? Napięcie na którymś pinie powinno być na samym zapłonie? Dziwna sprawa bo auto odpaliło i staneło nagle. Sprawdze wszystko co sie da, mam drugą skrzynke bezpiecznikow itp więc podmienie i sprawdze. Dziękuje :ok:

_________________
Jesteś z Olsztyna lub Manchesteru?! Zorganizujmy spota! Wiecej tutaj: viewtopic.php?f=74&t=14338 i tutaj: viewtopic.php?f=74&t=5378


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2012, o 17:08 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 kwi 2010, o 18:38
Posty: 17
Lokalizacja: Podkarpacie
Witam kolegów,
mam problem z rozruchem mojej avki jak trochę po pracuje. Sprawa wygląda następująco jak silnik zimny lub chwile postoi odpala bez problemu. Problem zaczyna się jak silnik trochę po pracuje bez znaczenia ile 1 minute, 1h, 3h po zgaszeniu odpala dopiero za 2,3 czasem za 4 razem a nie kiedy jak chwile postoi. Problem zaczął się rok temu w kwietniu potem był spokój do listopada zeszłego roku kiedy to się zaczął nasilać potem zniknął na kilka tygodni od 2 tyg. znów się powtarza coraz częściej. Byłem już 3 razy na diagnostyce raz komp nie wiem skąd pokazał czujnik położenia wałka rozrządu mechanik stwierdził że czujnik jest ok, potem kiedy zamarzało paliwo komp pokazał coś z układem paliwowym a ostatnio nic. Nie ma problemu podczas jazdy, silnik przyśpiesza dobrze, nie gaśnie podczas jazdy, nie wywala checka ani żadnych innych błędów. Przeczytałem chyba wszystkie wątki na forum w podobnym temacie i jak na moje oko problem leży po stronie rozrusznika. Jestem umówiony na 10 maja na kolejny przegląd samochodu w tej sprawie. Mechanik odrzuca winę rozrusznika bo stwierdził, że kręci. Z racji tego, że nie lubię słuchać narzekań żony że znów jej samochód nie odpalił postanowiłem zrobić mały eksperyment: Przejechałem się kawałek, stanąłem na lekkim wzniesieniu i zgasiłem silnik, próba odpalenia nie przyniosła rezultatu więc się stoczyłem na 2 biegu i powoli puszczałem sprzęgło samochód odpalił bez problemu, praktycznie natychmiast. Powtórzyłem próbę z kluczyka odpalił za 3 razem wjechałem na wzniesienie, zgasiłem silnik, pierwsza próba odpalenia znów nie przyniosła rezultatu wiec znów stoczyłem samochód odpalił bez problemów, bez szarpnięć. Próba ta utwierdziła mnie w przekonaniu, że to rozrusznik. A Wy koledzy jak myślicie? Lepiej wymienić na nowy np. taki:
http://allegro.pl/nowy-rozrusznik-corol ... 17957.html
lub taki:
http://allegro.pl/nowy-gwar-rozrusznik- ... 05552.html
czy lepiej regenerować.
Z wymianą na pewno sobie poradzę sam a z regeneracją nie jestem pewien.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2012, o 18:00 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17510
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 196
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
to raczej nie rozrusznik jak po nocy bez problemu pali, trop z czujnikiem walka moze nie byc zly, masz jakies bledy?
co do samego rozrusznika to masz temat o jego regeneracji ;-)
sprawdz tez kostke stacyjki, temat dokladnie opisany ;-)
bdw. albo źle czytam albo nie piszesz jakie auto jest dotknięte ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2012, o 19:25 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 kwi 2010, o 18:38
Posty: 17
Lokalizacja: Podkarpacie
Samochod to avensis d4d 2001. Problem z kostka stacyjki juz przerabialem i na pewno to nie to. Tak jak pisalem bylem 3 razy na komputerze i za kazdym razem pokazywal cos innego a ostatnim razem nie bylo zadnych bledow. Silnik po odpaleniu pracuje normalnie, podczas przyspieszania troche dymi ale przyspiesza zwawo , filtry paliwa wymienilem 2 w ciagu 3 miesiecy. Zastanawia mnie to ze na pych pali bardzo dobrze a z kluczyka ciezko. Po zaczerpnieciu info od zony to byly ostatnio 2 przypadki ze po dluzszym postoju odpalil z drugiego razu. Ja tez tak mialem kiedy ze po ok. godzinie postoju nie chcial odpalic.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2012, o 19:33 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17510
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 196
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Jak długo masz te auto? Co było zima? Z tym zapalaniem na pych daj już spokój ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2012, o 19:38 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 kwi 2010, o 18:38
Posty: 17
Lokalizacja: Podkarpacie
Samochod mam 2 lata zima palil dobrze ale mi paliwo zamarzalo. Z paleniem na pych to tylko tak chcialem sprobowac :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2012, o 19:40 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 17510
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 196
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Ostatecznie sprawa jest dość prosta. Jak wyjąc rozrusznik masz na forum podane. Możesz go dać do regeneracji, zapłacisz za to 100-300 zł i będziesz miał jasność czy to on. Mi to jakos pod rozrusznik nie podchodzi, ale internetowe diagnozy to wiadomo ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2012, o 21:38 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 paź 2009, o 07:33
Posty: 371
Lokalizacja: DĘBLIN
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 TD CTE
u mnie to samo w 2.0 td


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 5 maja 2012, o 21:42 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 kwi 2010, o 18:38
Posty: 17
Lokalizacja: Podkarpacie
Od jak dawna ten problem u Ciebie wystepuje?


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2012, o 08:07 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 paź 2009, o 07:33
Posty: 371
Lokalizacja: DĘBLIN
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 TD CTE
od 2 lat ,wymieniony rozrusznik,zimą pali od strzału i jak zimny też ,a jak ciepły postoji to lipa za 3 razem czasmi ma kaprys i zapali od razu


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2012, o 08:23 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 18 kwi 2010, o 18:38
Posty: 17
Lokalizacja: Podkarpacie
to ciekawe, a sprawdzałeś coś poza rozrusznikiem. Ja mam jeszcze podejrzenia na syf w baku ale jakby miało to jakiś związek to wydaje mi się, że na pych tak dobrze by nie palił.


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 6 maja 2012, o 09:19 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 26 paź 2009, o 07:33
Posty: 371
Lokalizacja: DĘBLIN
Marka: TOYOTA
Model: Avensis T22
Rocznik: 1998
Silnik: 2.0 TD CTE
według mnie to coś z prądem bo jak czasami kręcę i puszcze kluczy to zapali


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1520 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 51  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal