TOYOTA AVENSIS FORUM

Forum użytkowników i miłośników samochodu Toyota Avensis




Teraz jest 26 lip 2014, o 07:04

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1093 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 37  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2009, o 20:01 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 6 maja 2007, o 12:03
Posty: 1039
Lokalizacja: Wrocław
kamil263 napisał(a):
Poniewaz zaczyna mi sie wysypywać sprzegło, a przy okazji wymienie i dwumas mam pytanko ile teraz kosztuje zestaw dwumas i sprzegło kompletne do T25 116KM 2003r i gdzie je najtaniej kupić i czy zdecydować sie na LUK-a czy szukać ASIN?


A kolo wymieniasz, bo masz uszkodzone czy taki masz kaprys? W T25 kolo rzadko pada.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 wrz 2009, o 20:08 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 1576
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 71
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
BoB77 napisał(a):
...
A kolo wymieniasz, bo masz uszkodzone czy taki masz kaprys? W T25 kolo rzadko pada.


Śmiała teoria :wow:

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2009, o 15:30 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 lip 2009, o 12:21
Posty: 20
Lokalizacja: olsztyn
Proszę o pomoc u mnie strasznie rzuca autem po przejechaniu kilkunastu metrów, ale tylko na zimnym silniku. Po zatrzymaniu się i ponownym ruszeniu rzucanie ustaje. Mechanicy są bezradni, pomysły związane z zawieszeniem już sprawdziłem, czy to może być koło dwumasowe. Po przeczytaniu wszystkich postów stwierdzam, że u mnie żadne dziwne odgłosy nie występują więc to może coś innego HELP...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2009, o 22:06 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 28 lip 2008, o 21:45
Posty: 67
Lokalizacja: Lubin
Ja bym stawiał na świece żarowe a w gorszym przypadku wtrysk. Koło dwumasowe raczej nie jak się uspokaja po chwili.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13 wrz 2009, o 22:14 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 8 lip 2009, o 12:21
Posty: 20
Lokalizacja: olsztyn
dzięki za podpowiedź jutro jadę z tym do kolejnego mechanika zobaczymy

[ Dodano: 2009-09-16, 18:15 ]
dzięki kolego za podpowiedź dziś odebrałem auto - prozaiczny problem jedna świeca już nie pracowała. Problem mały ale mechanikom sprawił nie lada problem


Góra
 Zobacz profil  
 
PostNapisane: 17 wrz 2009, o 21:04 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 25 paź 2008, o 22:18
Posty: 12
Lokalizacja: polska
Marka: toyota
Model: avensis T25
Rocznik: 2004
Silnik: D4-D
Witam! Mam problem podczas ruszania auto wydaje dźwięk jak by pasek klinowy się ślizgał ale na pewno nie jest to pasek(właśnie jest po wymianie wszystkich pasków) . Odgłosy dochodzą z silnika.Mechanik stwierdza że to koło dwumasowe już się kończy.Przebieg auta 180tyś. Koszt jaki stwierdził mechanik wymiany kompletu sprzęgła i dwumasy to 2500. Czy ktoś z was miał taki problem. Dzięki!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2009, o 15:39 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2009, o 16:19
Posty: 39
Lokalizacja: Lyski k.Rybnika
Marka: Toyota
Model: Avensis T22FL Wagon
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D-4D
Witam,
Dzisiaj z konieczności zakupienia kompletu dwumasy i sprzęgła Do mojej Avki T22 podjechałem do InterCars i bardzo mnie zdziwiło gdy sprzedawca powiedział, że koło z aisina kosztuje ponad 3k pln a oryginalne z Toyoty 2900. Zastanawiający jest fakt, że oryginał jest tańszy od zamienników, bo ceny Valeo kształtują się na poziomie 3500, wg cennika IC. No i jeszcze jedno jest interesujące, bo czytałem że to ponoć Aisin robił koła na pierwszy montaż, więc dlaczego rozgraniczenie na Aisin i org. Toyota?
Do mojego auta zdecyduję się chyba na Aisina, ale zakupionego na allegro. Koszt łącznie z wymianą wyjdzie ok 2500, więc przyzwoicie jak na tę usterkę.
Pozdrawiam.

_________________
"Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2009, o 17:21 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 21 cze 2007, o 12:27
Posty: 963
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Żebyś wiedział za co płacisz podwójną stawkę to masz wybite logo Toyoty. Intercars daje upusty do 40% więc to znaczy że Ty bez zniżki przepłacasz za towar ponad 40% stąd może być droższe. Poza tym w Toyocie 2900 to kosztuje samo koło dwumasowe bez sprzęgła, docisku i łożyska.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29 wrz 2009, o 17:26 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 16913
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 183
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Scotty_ napisał(a):
Aisin robił koła na pierwszy montaż, więc dlaczego rozgraniczenie na Aisin i org. Toyota?
czesc produkcji laduje w paczkach Toyota, czesc w paczki Aisin, stad potem na rynku dwa rodzaje czesci ;-)
2900 na czesci wydac nie trzeba, przeczytaj poprzednie strony watku to sie dowiesz jak to zrobic ;-)

pozdr :-D

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2009, o 16:20 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 lut 2009, o 16:19
Posty: 39
Lokalizacja: Lyski k.Rybnika
Marka: Toyota
Model: Avensis T22FL Wagon
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D-4D
Cytuj:
Poza tym w Toyocie 2900 to kosztuje samo koło dwumasowe bez sprzęgła, docisku i łożyska.


Ja pisałem o cenie jaką za oryginalne koło Toyota zaproponował mi InterCars. I to wydało mi się ciekawe, że w IC droższy jest Aisin niż Toyota, ba, nawet Toyota jest najtańsza ze wszystkich dwumas jakie mi oferowali.
Pozdrawiam.

_________________
"Dzieci należy trzymać z dala od Internetu. Od dzieci Internet głupieje..."

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30 wrz 2009, o 16:25 
Offline
Mistrz
Mistrz

Dołączył(a): 6 maja 2007, o 12:03
Posty: 1039
Lokalizacja: Wrocław
IC to zlo :diabel:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19 paź 2009, o 23:12 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 lut 2008, o 00:14
Posty: 15
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
Witam.Wybrałem ten wątek,albowiem taki wyrok(K.D.) wydał mechanik.Po przestudiowaniu całego wątku(14 stron!!!) zaczynam mieć poważne wątpliwości co do jego wyroku.
Wg Waszych opisów nieodłącznymi objawami umierającego K.D. są:
-drżenie(telepanie)autem na biegu jałowym
-ciężka praca pedału sprzęgła
-problemy z biegami
-dźwięk piszczący,buczący

Ja takich objawów nie mam.
Moje objawy:
-podczas ruszania potężny jakby hrobot,rzężenie,pierdzenie jakby układ wydechowy ale bardziej metaliczny.Jabkby się coś urwało,poluzowało,tarło.Im niższe obroty tym gorszy.Najgorzej na biegu wstecznym.Do niedawna odgłosy te towarzyszyły przy zakresie obrotów 1500-2000.Teraz cały czas.
Podczas pracy na biegu jałowym silnik pracuje równiutko i cichutko nawet podczas gazowania.Słychać tylko takie rytmiczne tykanie pod maską z lewej strony.
-drżenie drążka na 5 biegu i towarzyszący mu delikatny odgłos wibracyjny.Ustaje on po złapaniu go i przytrzymaniu.
-sprzęgło wciska się lekko i płynnie.Jedyne co dziwne to jego skrzypienie.
Poza tym autko ciągnie dynamicznie i równo.


Mam Avkę z 2000r. po liftingu.Przejechane 180kkm.Silnik D4D.Jeżdżę bardziej dostojnie niż sportowo.Mam ją od półtora roku i nachwalić się nie mogłem.Cud auto(do tej pory).
Jeżeli to K.D. to dla mnie,na chwilę obecną, wyrok i niestety będę musiał się jej pozbyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20 paź 2009, o 23:38 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 26 sty 2008, o 20:28
Posty: 74
Lokalizacja: Piaseczno
Wszystko co opisałeś wskazuje na dwumas więc mechanik miał racje;(
Pozdro.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2009, o 07:35 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27 paź 2007, o 04:56
Posty: 849
Lokalizacja: Wrocław
Marka: toyota
Model: avensis T25
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0 1CDFTV
z ciekawości w necie szukałem różnych czujników parkowania a znalazłem coś takiego jak zestaw zastępujący koło dwumasowe - KIT 4p - ale do toyki nie robią

http://www.valeoservice.com/html/poland ... CDA5CDD84C

lista modeli do których oferują

http://www.valeoservice.com/html/poland ... CDD27860AB

_________________
gregor
LiftbackT25


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2009, o 16:47 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
Arkan1910 napisał(a):
Jeżeli to K.D. to dla mnie,na chwilę obecną, wyrok i niestety będę musiał się jej pozbyć.

nie no jak masz sprzedac auto za grosze to zostaw, ja na padnietych dwumasach robie min 100tyskm no chyba ze lawete ciagasz to wtedy lipa


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2009, o 18:09 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 16913
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 183
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
Arkan1910 napisał(a):
Mam Avkę z 2000r. po liftingu.Przejechane 180kkm.Silnik D4D.Jeżdżę bardziej dostojnie niż sportowo.Mam ją od półtora roku i nachwalić się nie mogłem.Cud auto(do tej pory).
Jeżeli to K.D. to dla mnie,na chwilę obecną, wyrok i niestety będę musiał się jej pozbyć.
ciekawa teoria, sprzedzasz auto bo dwumas padl? zainwestuj troszke w auto i ciesz sie nim dalej, bo to co kupisz bedzie wymagalo "zestawu startowego" i moze sie okazac ze nie jest lepsze do avki, przemysl raz jeszcze ...

pozdr :-D

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21 paź 2009, o 22:54 
Offline
Zaawansowany
Zaawansowany

Dołączył(a): 21 cze 2007, o 12:27
Posty: 963
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Trzeba było kupić Avensis 1,6 przed FL a nie Diesla. 180 000 km to odpowiednio dużo by już zmienić koło. Jeśli z tego powodu chcesz zmienić auto, to tak jak mówiłem nie kupuj Diesla.
To Valeo to coraz bardziej podejrzane mi się wydaje z tymi swoimi "kitami".


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2009, o 01:06 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 26 sty 2008, o 20:28
Posty: 74
Lokalizacja: Piaseczno
Tak zerkam na te Valeo kit i oni przerobili to całe koło na zwykłe jak w TD a w tarcze wrzucili sprężyny..po prostu olali dwumas i zamontowali normalne sprzęgło jak we wcześniejszych dizlach czy benzyniakach.Ale takie rozwiązanie powoduje utratę wszystkich "tych dobrych" właściwości koła dwu masowego samo koło będzie wtedy wieczne ale co z drganiami skrętnymi;( ->gwarancje pewnie dają na zestaw ale na skrzynie już nie.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22 paź 2009, o 09:37 
Offline
Stara się...
Stara się...
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 6 sie 2008, o 11:12
Posty: 45
Lokalizacja: Pabianice
Pochwały: 2
Marka: Toyota
Model: T22
Rocznik: 2000
Silnik: D4D
Cytuj:
Witam po raz pierwszy i wydaje mi się, że z dużym problemem
Po przeczytaniu "kawałka" forum wydaje mi się że to koło dwumasowe ale mam nadzieję że się mylę.Moje spostrzeżenia:
- drgania silnika a wręcz całego auta na 5 tym biegu przy obrotach w granicy 1800-2200 szczególnie po rozgrzaniu silnika (50-100km) i komplecie pasażerów. Po redukcji na 4, zwiększeniu prędkości i powrocie na 5 (ok 2500 obr) problemu praktycznie nie ma
-podobne objawy także na 4 tym ale mniejsze
-na niższych biegach drgania występują i nasilają się tylko podczas pokonywania łuków np. rondo
-nie występuje opisywane przez innych "terkotanie" lub inne metaliczne dźwięki na postoju zarówno przy wciśniętym sprzęgle czy nie wciśniętym. Jedyne dziwne dźwięki dochodzące "spod maski" to wkurzające stukanie na nierównościach w okolicy prawego koła ale to najprawdopodobniej opisywany na forum problem ze szczękami hamulcowymi bo stukanie zanika po lekkim wciśnięciu hamulca (wszystkie gumy, łączniki itp. sprawdzone).
-wydaje mi się że drgania na postoju są coraz większe ale moja wrażliwość na objawy uszkodzonego koła dwumasowego wzrasta z każdym dniem więc może to tylko moja wyobraźnia
Może mieliście podobne objawy i nie było to koło dwumasowe lub jakieś inne sugestie?

Dodam że avensis jest z 2001 po FL, przebieg 167000 koło dwumasowe było wymieniane w ASO przy 95000 ale mam ją od 7000km więc nie wiem jak dbał o nią poprzedni właściciel.
HELP


Kolego bert mam podobne objawy jak ty. Nie wiem co to może być. Koło dwumasowe raczej nie. Jak byś coś ustalił to daj znać.

_________________
ObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2009, o 11:36 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 29 paź 2007, o 10:58
Posty: 320
Lokalizacja: Wa-wa
Marka: TOYOTA
Model: AVENSIS T25 PRESTIGE
Rocznik: 2003
Silnik: 2.0D4D
jestem po wymianie kompleciku dwu mas + sprzęgło kompletne.
samochód zupełnie się zmienił, sprzęgło chodzi jak masło, bierze od samego dołu, w końcu się nie slizga tylko przyśpiesza choć mam wrażenie że trochę się przymulił ale to może kwestia aż się wszystko ułoży, co najlepsze zaczął super odpalać mimo że stał 5 dni na świeżym powietrzu zapalił z pierwszego bezboleśnie.
Wszystko oprócz kosztów tej zabawy polecam :jezyk:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 3 lis 2009, o 22:25 
Offline
Stara się...
Stara się...

Dołączył(a): 17 sty 2009, o 16:54
Posty: 32
Lokalizacja: Rumia
Marka: Toyota
Model: T25
Rocznik: 2006
Silnik: 2AD-FTV
kamil263 napisał(a):
jestem po wymianie kompleciku dwu mas + sprzęgło kompletne.
samochód zupełnie się zmienił, sprzęgło chodzi jak masło, bierze od samego dołu, w końcu się nie slizga tylko przyśpiesza choć mam wrażenie że trochę się przymulił ale to może kwestia aż się wszystko ułoży, co najlepsze zaczął super odpalać mimo że stał 5 dni na świeżym powietrzu zapalił z pierwszego bezboleśnie.
Wszystko oprócz kosztów tej zabawy polecam :jezyk:


No niestety koszta eksploatacji diesla robią się większe niż benzyny. Przy tankowaniu jest miło ale w serwisie zostawia się sporo kasy.

Kwestia że się przymulił czy lepiej odpala to nie może być związane z kołem dwumasowym. W końcu wymieniłeś tylko element łączący silnik ze skrzynią, więc na pracę samego silnika nie powinno mieć to wpływu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 5 lis 2009, o 22:43 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 19 lut 2008, o 00:14
Posty: 15
Lokalizacja: Tomaszów Maz.
kamil263 napisał(a):
jestem po wymianie kompleciku dwu mas + sprzęgło kompletne.
samochód zupełnie się zmienił, sprzęgło chodzi jak masło, bierze od samego dołu, w końcu się nie slizga tylko przyśpiesza choć mam wrażenie że trochę się przymulił ale to może kwestia aż się wszystko ułoży, co najlepsze zaczął super odpalać mimo że stał 5 dni na świeżym powietrzu zapalił z pierwszego bezboleśnie.
Wszystko oprócz kosztów tej zabawy polecam :jezyk:


Ja też już po.
NARESZCIE RAZEM;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2009, o 07:36 
Offline
Nowicjusz
Nowicjusz

Dołączył(a): 2 lis 2009, o 22:39
Posty: 15
Lokalizacja: Busko-Zdrój
ktoś mi pomoże ?? mam ave T22 D4D 2002
jestem urzytkownikiem ave dość krótko , ale zauważyłem , żę jak wcisnę sprzęgło wyczuwam delikatne dzwonienie w skrzyni czy to objaw zjechanego sprzęgła , czy być może to koło ??

drgań żadnych nie wyczuwam , wysprzegla bez żadnego szarpnięcia , pzry ruszaniu też nie ma mowy o żadnym szarpaniu , ale ten dzwiek troche irytuje


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2009, o 09:46 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
w kazdym no prawie kazdym aucie sa jakies dzwieki mniej lub bardziej wkurzajace zwiazane z wcisnieciem lub nie pedalu sprzegla. mialem toyotke na ktorej bylo zrobione 500tys bez dotykania dwumasu, teraz mam jedna 300tys dwumas zyje cicho, druga 210tys zyje, natomiast przy niskich temperaturach czasem jakies dzwieki sa(z okolicy sprzeglo skrzynia). ja mysle ze nie ma co szukac dziury w calym, sa uzytkownicy ktorzy po 2 dniach po wymianie kpl dwumas sprzeglo lozysko tez costam slysza!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2009, o 20:09 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 3 maja 2008, o 10:42
Posty: 338
Lokalizacja: lubelskie
wczoraj wymieniłem dwumasa ze sprzegłem przy przebiegu 165tys :-)
tak, tak, ciesze sie bardzo :jezyk:
jestem bardzo zadowolony avka sprawuje sie tak jak by była nowa sztuka z salonu... ;-)
ustało dzwonienie i trzesienie auta na wolnych obrotach
ciszej auto pracuje na wolnych obrotach,
lzej zapala,
lepiej wchodzą biegi (to juz objawy sprzęgla), oczywiscie leciutko sprzegło pracuje :jezyk:
przy predkosci 110km/ nie ma drgań,
co tu wiecej pisać... super jak narazie :nuda:
dwumas ze sprzegłem kupiłem za 1800zł, AISIN
kamyk napisał(a):
mialem toyotke na ktorej bylo zrobione 500tys bez dotykania dwumasu, teraz mam jedna 300tys dwumas zyje cicho

smieszne, no dobra nie czepiam sie :-D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10 lis 2009, o 22:23 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
MarcinD4D napisał(a):
smieszne, no dobra nie czepiam sie :-D

ale co smieszne to ze nie wymieniam dwumasu?? ja tez sie nie czepiam bo to nie moja kasa idzie w dwumasy natomiast wydaje mi sie ze wymiana tego elementu jest czesto niepotrzebna to tak jak jedziesz na przeglad auta i zawsze mowia "tarcze i klocki do wymiany"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lis 2009, o 10:50 
Offline
Coś wie...
Coś wie...

Dołączył(a): 3 maja 2008, o 10:42
Posty: 338
Lokalizacja: lubelskie
kamyk napisał(a):
MarcinD4D napisał(a):
smieszne, no dobra nie czepiam sie :-D

ale co smieszne to ze nie wymieniam dwumasu?? ja tez sie nie czepiam bo to nie moja kasa idzie w dwumasy natomiast wydaje mi sie ze wymiana tego elementu jest czesto niepotrzebna to tak jak jedziesz na przeglad auta i zawsze mowia "tarcze i klocki do wymiany"


kolego nawet nie wiem jake miałes samochody wczesniej ale moge powiedziec ze one nie miały dwumasu... (piszemy o toyotach)
widze ze masz t25 d4d.. zmienisz zdanie po czasie (nie zycze Ci tego)... lub nie zmienisz poniewaz mógł poprzednik wymienic dwumasa a ty bedziesz jezdził 400tys i powiesz ze nigdy nie wymieniałeś...
to tyle na ten temat... zycze Ci aby i Twoja avka przejechała 500kkm bez wymiany dwumasu...
wierzmy w cudy :ok:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lis 2009, o 12:23 
Offline
Guru
Guru

Dołączył(a): 1 lip 2008, o 10:21
Posty: 2984
Lokalizacja: Gdynia
Pochwały: 8
Marka: toyota
Model: t25 przed i po fl
Rocznik: 2007
Silnik: 1cd i 1ad
ujezdzam 3cia sztuke t25 dlatego wlasnie ze sa niezawodne. moze to nie cud tylko sposob jazdy plus same trasy powoduja ze mi te nieszczesne dwumasy nie padaja. jak ktos ma 180km i ciagnie 2 i 3 od 1000rpm z butem w podlodze to faktycznie dwumas dostaje po doopie. w uzywanym aucie zawsze mozna powiedziec dwumas do wymiany a bedac lzejszym o min 2000pln trudno nie pisac ze nagle wszystkie usterki ustapily. w sumie tez granda z tymi cenami ponad rok temu wymienilem dwumas w sharanie i nowe kolo kosztowalo luk/sachs 695pln... szkoda ze do avensiora tak nie stoi to przy wymianie sprzegla tez bym wymienial i cieszyl sie z nowego i nie byl oportunista na forum podr i powodzenia i co najwazniejsze niezawodnosci!!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lis 2009, o 12:28 
Offline
Moderator
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 lis 2007, o 08:12
Posty: 16913
Lokalizacja: Schwäbisch Hall
Pochwały: 183
Marka: Toyota
Model: Avensis T22
Nadwozie: kombi
Rocznik: 2001
Silnik: 2.0 D4D 1cdftv
w t22 d4d i w t25 d4d sa inne kola dwumasowe (te w t25 jest zdecydowanie trwalsze), wiec proponuje zakonczyc te dyskusje, w t22 kola nie wytrzymuja wiecej jak okolo 160-180 tys. km :nie:

pozdr :-D

_________________
ObrazekObrazek srebrny turboklekot WRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11 lis 2009, o 20:21 
Offline
Mistrz
Mistrz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 lut 2008, o 13:04
Posty: 1576
Lokalizacja: WAW, Józefów
Pochwały: 71
Marka: CZARNA
Model: WOŁGA T25
Rocznik: 2005
Silnik: 2,0 D4D 1CD
Czy koła w T25 w wersji 116/126/150 KM różnią się? Orientuje się ktoś może?

_________________
"CZARNA WOŁGA"Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1093 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 37  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Toyota Avensis - nasza pasja...

Strony partnerskie: checkengine.eu | auto.com.pl | motostat.pl | ceramizer.pl | dobrymechanik.net | Polska Jazda | Auto Giełda


PayPal